Certificate Course in Secretarial Practice & Office Administration Three months) ഓഫീസ്/അഡ്‌മിൻ മേഖലയിൽ ജോലി അന്വേഷിക്കുന്നവർക്ക്

Course Code: 106

എക്സിക്യൂട്ടീവ് അസിസ്റ്റന്റ്, ഓഫീസ്, അഡ്‌മിനിസ്‌ട്രേഷൻ, മാനേജ്‌മെന്റ് മേഖലകളിൽ ജോലി തേടുന്നവർക്ക്  

  • Study Centre: Manjeri 
  • STED Council Certificate
  • Three months Certificate Course includes: 
  • Communicative English (Fluency guaranteed)
  • Business Correspondence (Letters, Quotations, Complaints, Agreements, Circular & E-mail drafting)
  • Office Administration (Meeting arrangement, Minutes writing, Secretarial works)
  • Telephone etiquette & Interview coaching
  • Computer skills (Windows, Office, Internet, Email, Google Form, PPT Creation, Necessary Apps & Software for online promotion & Basic Designing Skills) 
  • Office Admin, Assist, Clerk, HR Assistant, Secretary, PA, Student Counselor, Receptionist, Telephone Operator, Customer Care, Hospitality, Font Office, Call Centre Executive തുടങ്ങിയ മേഖലകളിൽ ജോലി അന്വേഷിക്കുന്നവർക്ക് ഉചിതം.
  • കോഴ്‌സ് പൂർത്തിയാക്കുന്നവർക്ക് തൊഴിൽ നിയമന സഹായം. 
  • Qualification: SSLC/Above

Explore International, Manjeri 

  • WhatsApp/Call 9539051386

Comments